Wuppermann ontvangt Best Managed Companies Award 2023

Leverkusen, 30.05.2023 - Staalverwerker Wuppermann heeft voor de tweede keer op rij de Best Managed Companies Award ontvangen. De prijs werd op 25 mei 2023 in Düsseldorf door vertegenwoordigers van Deloitte Private, de Frankfurter Allgemeine Zeitung en het Bundesverband der Deutschen Industrie e.V. uitgereikt aan Kai Marwig, Hoofd Business Development en Communicatie van Wuppermann AG.

De winnaars werden bepaald op basis van de inschrijvingsdocumenten en interviews van enkele uren, waarin de vertegenwoordigers van de bedrijven werden ondervraagd over de vier kerngebieden "Strategie", "Productiviteit en innovatie", "Cultuur en engagement" en "Financiën en bestuur".

Het Best Managed Companies programma is een wedstrijd en keurmerk voor succesvolle middelgrote bedrijven. De visie: het opbouwen van een nationaal en wereldwijd ecosysteem van uitstekend georganiseerde middelgrote bedrijven. Een belangrijk unique selling point van Best Managed Companies is het internationale karakter ervan: Best Managed Companies werd in de jaren negentig door Deloitte in Canada gelanceerd en is sindsdien met succes in meer dan 45 landen ingevoerd.

"Wij zijn zeer verheugd dat wij voor de tweede keer op rij de Best Managed Companies Award hebben ontvangen", verklaart Johannes Nonn, woordvoerder van de Raad van Bestuur van Wuppermann AG. "In de afgelopen twaalf maanden hebben wij vooral gewerkt aan de verbetering van onze klantenservice. Met de ingebruikname van onze nieuwe volautomatische profileerlijn voor complexe, zware en afgewerkte profielen zullen wij onze positie als leverancier aan de zonnepanelenindustrie verder versterken", vervolgt Nonn.

"Een Best Managed Company zoals Wuppermann wordt gekenmerkt door een toekomstgerichte strategie, hoge productiviteit en een onderscheidende cultuur van innovatie alsmede waardegericht ondernemingsbestuur", verklaart Dr. Christine Wolter, Partner en Hoofd van Deloitte Private. Bovendien benadrukt zij: "Juist door de combinatie van werkgeversaantrekkelijkheid en economisch succes hebben de Best Managed Companies een belangrijke vuurtorenfunctie in de regio's".

• Wuppermann AG
  • Ottostraße 5